Extension til Shipmondo

RelateIT har udviklet en extension til Shipmondo, der integrerer din Dynamics 365 Business Central med Shipmondos fragtportal. Løsningen letter det administrative arbejde for dine medarbejdere – både på lageret og når der skal bogføres. Med mulighed for integration mellem din webshop, dit ERP-system og Shipmondo, får du en fragtløsning, som sparer tid og reducerer omkostninger, når I opretter forsendelser.

SLIP FOR MANUELT ARBEJDE

Det smarte ved vores extension til Shipmondo er, at forsendelsen automatisk oprettes i din Dynamics 365 Business Central, på baggrund af de stamdata, der findes på din kunde. Du tilgår blot Shipmondos fragtportal fra din Dynamics 365 Business Central, hvori du opretter forsendelsen. Når fragt og pakkelabel er oprettet, bliver forsendelsesinformationer og pakkelabel automatisk tilgængeligt direkte i din Dynamics 365 Business Central. Pakkens ‘track and trace’-nummer bliver herefter distribueret til pakkemodtageren, så din kunde let kan følge sin bestilte vare. Løsningen gør det samtidig let for dig at følge ordren fra du modtager denne, til varen er leveret ved kunden – så du kan følge hele forsendelsesprocessen fra A-Z.

Med vores extension til Shipmondo slipper du derfor for den manuelle proces med at indtaste leveringsadresser mv. på tværs af flere platforme, og undgår samtidig risikoen for tastefejl – netop fordi ordreinformationer automatisk importeres til Shipmondo, bl.a. hentet fra oplysninger, du har på kunden. Tilføjer du vores webmotor, kan løsningen også hente de oplysninger, som kunden selv har indtastet på din webshop ved bestilling af varen. En ting, der gør det endnu lettere for dig, når du skal oprette forsendelser, er at vores extension også gør det muligt at masseoprette pakkelabels til dine forsendelser.

Vi oplever ofte, at mange bøvler en hel del med at udskrive pakkelabels på en printer i nærheden, og med Shipmondos webklient kan vores løsning afhjælpe denne udfordring. Du kan nemlig udskrive direkte til en printer nær dig, og du kan tilmed tilføje så mange printere, du har behov for.

PASSER LØSNINGEN TIL DIN VIRKSOMHED?

Løsningen henvender sig til en bred vifte af virksomhedstyper: fra den lille B2C webshop til den store virksomhed med komplekse krav til forsendelser. Den eneste forudsætning er, at Shipmondo understøtter din ønskede speditør – og der er mange at vælge imellem på deres fragtportal.

Vi hjælper naturligvis også med tilpasninger, hvis din virksomhed har særlige behov. Opererer du f.eks. med farligt gods, og derfor har et udvidet behov til din fragtløsning, laver vi nemt en tilretning, så RelateITs extension til Shipmondo kan favne din virksomhed.

HURTIG INSTALLATION OG NEM OPSÆTNING

Det tager kun en time at installere og opsætte vores extension til Shipmondo. Det eneste, det kræver af dig forud for opstart, er at du på Shipmondos portal opretter din virksomhed og har API oplysninger klar. Hvis du ønsker at overlade denne del til en af vores dygtige konsulenter, hjælper vi dig naturligvis også gerne med det.

Vi fortæller gerne meget mere om løsningen. Vi står derfor gerne til rådighed til en snak og en kop kaffe, hvis du vil vide mere.

Vil du vide mere?


Vil du vide mere?