Vil du være vores nye

Supporter til NAV/Business Central


Har du erfaring med at supportere i NAV/BC, er du løsningsorienteret og trives du i en koordinerende rolle? Vil du gerne indgå i vores faglige fællesskab samtidig med, at du primært et tilknyttet et IT-team hos en af vores største kunder? Så er det måske dig, vi står og mangler!

Vi søger en Supporter, der hovedsageligt skal supportere brugerne hos en af vores største kunder, Monjasa. Det er en international virksomhed med lokation i Fredericia, hvor du de fleste dage i ugen kommer til at sidde sammen med deres IT-team. Din opgave bliver at håndtere en opgaveportal, hvor opgaverne løses i samarbejde med vores egne dygtige konsulenter og udviklere. Det vil derfor både være at tage imod opgaver, men også at følge de opgaver til dørs, som du selv kan løse eller kan løses i samarbejde med dine kolleger. Du får en stor kontaktflade i Monjasa samt mange dygtige kolleger i et fagligt fællesskab på tværs af RelateIT, og du vil få et tilhørsforhold til et team i RelateIT enten i Kolding eller Odense.

hvad forventer vi, du har med i rygsækken?

  • At du har minimum 3-5 års med NAV/BC og erfaring fra en lignende stilling
  • Kan læse C/AL kode og lave simple tilretninger
  • Kan skelne om en brugerhenvendelse er opsætning/konfiguration eller kode-rettelser
  • Har lidt teknisk indsigt i forbindelse med fejlmeddelelser fra NAV
  • Er brugerorienteret og serviceminded
  • Trives i både dansk og engelsk kundekontakt.

hvordan vil vi beskrive dig?

Du kan lide at have mange bolde i luften, og som den ansvarsbevidste person du er, formår du at koordinere og afslutte dine opgaver til stor tilfredshed hos brugerne. Du er proaktiv og har forståelse for løbende at holde kunden og kollegaer opdateret, ligesom du selv er opsøgende og rækker ud, hvis du ikke kan løse tingene selv. Du formår at tilpasse dig kundens miljø, og din indsats bliver efterspurgt på grund af din servicerende tilgang og stabile leverancer. Dine arbejdsdage vil være meget forskellige og alsidige, og vi forventer derfor, at det falder dig naturligt at give en ekstra hånd med i travle perioder. Denne fleksibilitet går naturligvis begge veje.

Hvad kommer du så til at lave?

  • Afklare og kategorisere opgaver
  • Fejlsøge og løse brugernes problemer
  • Foretage opsætninger og konfigurationer
  • Indhente nødvendige tilladelser i organisationen
  • Udarbejde opgavebeskrivelser i samarbejde med brugeren
  • Beskrive use cases og workflows
  • Organisere, fordele og følge op på opgaver til et team af konsulenter og udviklere
  • Rapportere status og sikre fremdrift på opgaver
  • Vedligeholde vejledninger.


Lokation

Kolding eller Odense

Ansøgningsfrist

Udløbet


Send en uopfordret ansøgning

Kategori

JOB • support IT Business Central • NAV


Del dette jobopslag


Kontakt os

Image

Casper Sabro

Product Specialist and Senior Consultant


Hvad kan vi mere tilbyde dig?


RelateIT blev etableret i 2012 og er siden da vokset til seks lokationer med mere end 100 medarbejdere, og vi har en produktsammensætning i hastig udvikling. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder hos os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig og til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og vi holder løbende sociale arrangementer eller slutter ugen af med en lille fredagsbar. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads