Support

Har du brug for support og en hjælpende hånd?

Hvis systemet driller og du har behov for support, kan du altid få fat i en fra vores supportafdeling, hvor vi er klar ved telefonerne.  Vi hjælper dig hurtigst muligt, så du hurtigt er videre i dit arbejde uden at spilde kostbar tid.

Vi tilbyder flere forskellige og fleksible supportaftaler, så du kan få netop den løsning, der passer til dig og din virksomheds behov.  Har du ikke allerede en supportaftale, så kontakt os og vi finder en løsning, der passer til dig. 

Ring til os på: +45 70 22 03 12

Har du BEHOV FOR REMOTE SUPPORT?

Det kan være hurtigere og nemmere at løse dine udfordringer, hvis vi tilgår din løsning direkte. Har vi en aftale om dette, så skal du blot klikke på linket nedenfor, som leder dig hen til download af vores remote support agent. 

Hent remote support agent

Hvad kan supporten hjælpe DIG MED?

Vores supportteam hjælper dig med alt fra store til små supportsager. 

HAR DU EN HOTLINE-AFTALE MED twoday RELATEIT?

Når du indgår en hotlineaftale med twoday RelateIT, får du adgang til professionel assistance og rådgivning, hvis du står over for udfordringer eller problemer inden for områder som Business Central / NAV eller vores øvrige tjenester, såsom LS Retail, Microsoft Power BI, Power Platform, IT-infrastruktur, webbaserede løsninger og FaVa