Nikolaj Højberg Aarslev

Mød seniorkonsulent, Nikolaj Højberg Aarslev

 

Jobtitel: Seniorkonsulent

Baggrund/uddannelse: Jeg tog en IT-uddannelse i 2000, har arbejdet med NAV som konsulent/NAV-ansvarlig siden.

Har arbejdet ved RelateIT siden: 2012

Arbejder i: Kolding

 

Kan du fortælle lidt om dit job og dine arbejdsopgaver?

Jeg varetager primært vores Hotline – både på butiksdelen (LS Retail), på standard NAV og på eksterne løsninger som f.eks. Document Capture og Payment Management fra Continia. Når folk ringer ind til vores support i dagtimerne, så er det mig, de får fat i. Jeg kobler op til dem, og hjælper så godt jeg kan, eller finder en konsulent, som kan hjælpe, hvis det er noget større, som ikke kan klares her og nu.

Hvordan var det at starte som ny medarbejder ved RelateIT?

Jeg har været med næsten helt fra starten, ca. et halvt år efter vi etablerede kontoret i Kolding. Jeg kendte dem, der startede virksomheden op, og jeg startede med at arbejde her på grund af dem – det var, og er, et rigtig dygtigt team, som jeg meget gerne ville arbejde sammen med.

Hvad er det bedste ved at arbejde ved RelateIT?

Det bedste ved at arbejde ved RelateIT er uden tvivl mine kollegaer. Vi har et rigtig godt sammenhold, selvom der er kommet mange nye kollegaer til siden 2012. Vi hjælper hinanden og har en god omgangstone. Og så er der altid en god stemning, når vi arbejder. Det er spændende at arbejde i en så dynamisk virksomhed, hvor dagene aldrig er ens. Det er mindst lige så vigtigt som gode kollegaer.

Vores kunder