Colect

ÉN STÆRK PLATFORM TIL DINE SALGSAKTIVITER

Hos twoday RelateIT er vi stolte af at være leverandør af Colect. Colect er en førende udbyder indenfor digitale showrooms, mobile salgsløsninger og webshops til wholesales og fashionbranchen. Hver løsning giver stor værdi alene – men endnu større værdi, som én samlet platform. Det er faktisk det eneste salgsværktøj, din virksomhed har brug for til at drive jeres salgsaktiviteter.

Opererer du indenfor salg og detail, har du nok allerede hørt om den unikke Colect platform. Værktøjet gør hverdagen nemmere og mere effektiv – og samtidig bliver dit brand formidlet gennem flotte, visuelle og digitale præsentationer af jeres kollektioner.

Med Colects platform arbejder du ud fra data. Du kan altid se, hvor meget og hvad du har på lager – og du kan se, hvilke kollektioner kunden tidligere har købt. På den måde lærer du dine kunders præferencer og købsvaner godt at kende, og det gør dit arbejde hurtigere og mere effektivt. Du kan altså tilbyde et skræddersyet udvalg til dine kunder, der generer mere værdi for både dem og jer.

FORBIND DIT SALGSVÆRKTØJ TIL DINE IT-SYSTEMER


Colect understøttes af mange forskellige systemer, og du kan derfor let forbinde Colects salgsværktøj med dine eksisterende IT-løsninger. Der findes nemlig et utal af integrationer, eksempelvis til din Microsoft NAV / 365 Business Central, Power BI, PIM eller lagersoftware. Hos twoday RelateIT hjælper vi dig gerne med at forbinde dem alle, så din virksomhed får den helt rigtige IT-løsning til jeres behov.

Vi har mange års erfaring med fashionbranchen og Colect platformen, og du er derfor i trygge hænder, når du vælger twoday RelateIT som din partner på Colect.


UDVIKL DIN FORRETNING MED COLECTS LØSNINGER

Nedenfor kan du læse mere om Colects 3 forskellige løsninger, og få en fornemmelse af, hvordan de forskellige løsninger komplementerer hinanden og skaber synergier for din forretning.

Colect Sales App

Colect Sales App er sælgerens bedste ven. Appen gør det muligt for dig at levere flotte produktpræsentationer, øge salget og føre kunden igennem en hurtig og problemfri ordreproces.

Dine salgsagenter har adgang til al brand- og produktinformation på farten – de behøver faktisk kun at have deres telefon eller tablet med sig for at have adgang til ordrebestillinger, kataloger og meget mere. Derfor fungerer salgsappen som din virksomheds digitale katalog.

Nedenfor får du et overblik over nogle af de funktioner, som salgsappen tilbyder.

Præsenter kollektioner på en inspirerende måde

  • Sortér styles efter kategorier, materialer og udseende.
  • Opret en lookbook eller visuel kollektionsplan målrettet til specifikke kunder, blot ved at tilføje deres foretrukne styles og kollektioner.
  • Generer mersalg med Shop-the-look funktionen, der inspirer dine kunder ved at vise forskellige kombinationer.

Klæd dine sælgere på til succes

  • Hold dine salgsagenter opdateret med de nyeste produktoplysninger, lagerstatus i realtid og nye styles – direkte i appen.
  • Appen er let og intuitiv, så dine salgsagenter let kan tilpasse indholdet til deres kunder.
  • Find vej GPS-funktion til forhandler- og kundelokationer.
  • Online og offline adgang, så alle oplysninger altid er tilgængelige.

Administrer dine ordrer

  • Direkte forbindelse til dit ERP-system, blandt andet Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central.
  • Mulighed for at integrere andre IT-systemer med platformen.
  • Indsend ordrer, se ordrehistorik, slå varer op hurtigt, scan stregkoder og se matchende produkter – direkte i platformen.
  • Forkort salgscyklussen med ordreskabeloner og digital signering.
  • Få bedre indsigt i fremtidig lagerstatus med et avanceret budget- og forecast værktøj.
  • Analyser på tidligere sæsoner, forudbestillinger, annullereringer og returneringer.

Vil du vide mere?


Image

Jens Skotte

Product Manager, Fashion